Psychologiczne aspekty pracy z klientem

Cel kursu

Podniesienie umiejętności interpersonalnych w pracy z klientem i życiu osobistym.
Tematyka zajęć: zagadnienia z zakresu cyklu sprzedaży, planowanie sukcesu komunikacji - budowania mostu między klientem i sprzedawcą oraz aktywnego słuchania, badania potrzeb, prezentacji siebie i produktu, negocjacji, mediacji,rozwiazywania zastrzeżeń, sygnałów świadczących o zamykaniu sprzedaży, kontaktu po sprzedaży, tematyki trudnych klientów i trudnych emocji.

Sposób zakończenia kursu

Zaświadczenie o ukończeniu kursu

Gdzie jest dostępny kurs Liczba godzin Cena Planowana data rozpoczęcia
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pyskowicach
ul. Powstańców Śląskich 7, 44-120 Pyskowice

tel.: 32 233-31-59
e-mail: pyskowice@zdz.katowice.pl
www: www.kursy.pyskowice.zdz.pl
16 490 zł TRWA NABÓR